Waarom Admi-on?
Ik, Petra Elzinga, help ondernemers boekhouden leuk te (gaan) vinden! En dat vanuit mijn eigen Admi-On Administratiekantoor in Hijum.
Als boekhouder werk ik namelijk vanuit mijn missie, dat wanneer ik uw administratie onder handen neem, het ondernemen voor u een stuk plezieriger wordt!
Meer ondernemen
Na het aanbrengen van structuur, overzicht en inzicht hoeft u niets meer te doen op financieel gebied! Behalve alles bij mij te dumpen. De administratie en belastingaangiften zijn dan ‘mijn probleem’. En moet u toch zelf een antwoord geven of een financiële vraag, dan hebt u met een simpel WhatsAppje snel antwoord. Ik ben in verschillende opzichten: ‘bij de hand’.
Meer werkplezier
Doordat ik optimistisch ben ingesteld, maar daarnaast ook als ‘Petra Precies’ te werk ga, kan ik beloven dat ik vreugde schep in het bijhouden van uw administratie. Met als resultaat dat u meer tijd overhoudt voor uw onderneming, gezin en hobby’s. Want een rondje fietsen, even lekker tuinieren of helemaal losgaan op de saxofoon, dat geeft toch zoveel meer lol aan het ondernemerschap? Wedden dat u hierdoor ook meer werkplezier ervaart?
Lachen mag, toch?
Uiteraard begrijp ik dat het uitbesteden van uw eigen administratie een serieuze zaak is en waar ook vertrouwen een belangrijke rol speelt. Maar ik kan het niet helpen dat ik vrolijk word van het bijhouden van een ander zijn boekhouding. Dus, wilt u een te gekke boekhouder waar u tevens lekker mee kan lachen? Neem dan contact met mij op!
Zoekt u iemand die uw administratie oppakt?
Ik ben er voor degene die geen idee heeft hoe hij/zij ‘het’ moet aanpakken of organiseren. Het: de administratie. En voor degene die hierover graag wil spreken met iemand die daar ervaring mee heeft. Maar die ook de administratie wil aanpassen aan de persoon en organisatie.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! ~ Charlie Chaplin
Over Petra
Ik ben Petra Elzinga, woon in het dorp Hijum, onder de rook van Leeuwarden (provincie Friesland). Voor wie het leuk vindt om te weten, ik ben gelukkig getrouwd en samen zijn we de trotse ouders van een zoon. Nadat ik mijn diploma Heao Bedrijfseconomie in de wacht heb gesleept heb ik veel ervaring opgedaan als Financieel Administratief Medewerkster bij verschillende bedrijven. Vervolgens ben ik mijn eigen administratiekantoor gestart in 2015, met de naam Admi-On Administratiekantoor. Nu ben ik al een aantal jaar zelfstandige en heb al heel wat uren besteed aan het bijhouden van de boekhouding van collega-ondernemers.
Wanneer gaat u uw administratie uitbesteden? Maak gerust een afspraak!