Wat doet Admi-On?

Het antwoord op die vraag is kort maar krachtig; uw administratie met een glimlach.

Administratie uitbesteden?

Wanneer u besluit om de administratie uit te besteden houdt uzelf de regie over uw geld en blijf uzelf verantwoordelijk voor uw eigen financiën.

Wat doet Admi-On Administratiekantoor?

In principe ALLES wat er rondom uw administratie geregeld moet worden, het bijhouden, de organisatie eromheen. U vraagt, wij draaien.

En voor wie iets meer details wil weten: het verwerken van de financiële stukken, zoals bijvoorbeeld inkoopfacturen en bankafschriften. Verder zorg ik voor de btw-aangifte en aangifte inkomstenbelasting.

Orde op zaken stellen

Admi-On Administrakantoor stelt orde op zaken wanneer u het overzicht kwijt bent. Zo houd ik in de gaten dat de verkoopfacturen op tijd worden betaald en de inkoopfacturen niet aan uw aandacht ontsnappen. Formele brieven van instanties, die kunt u met een gerust hart aan mij overdragen. Ik zorg voor een correcte afhandeling of reactie. 

Admi-On advies

Op basis van mijn eerder opgedane ervaringen en doordat ik een netwerk van financieel specialisten om mijn heen heb verzameld, kan ik u doorlopend voorzien van advies. U moet daarbij denken aan advies bij een financieringsaanvraag, aanslag van de Belastingdienst, loonbelasting, omzetbelasting, betalingsherinnering, verzekeringen of wellicht een lening. Met Admi-On komt u er altijd uit!

Profit First methode

De boekhouding kost vaak veel tijd, geld en energie en levert ondernemers vaak weinig op. Profit First is een leuke, praktische en toegankelijke methode, een management systeem, welke ik graag met u deel. Met Profit First maakt u namelijk altijd winst, ervaart u rust in de financiën en maakt u betere keuzes.

Wilt u ook meer winst? Met hulp van Admi-On lukt u dat!

 

Advanced Certified Profit First ProfessionalsProfit First Methode

 

Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt

Aan de slag voor u

De slogan van Admi-On Administratiekantoor is: aan de slag voor u!

Als eerste begin ik met uw administratie op orde te brengen. Dat betekent vaak een zoektocht naar bonnen, maar zeker niet naar een schoenendoos met bonnen. U mag ze digitaal sturen per mail, app of WeTransfer. Daarna kan ik de bonnen aan de bankbetalingen hechten en alles op de goede categorie en grootboekrekening zetten. In de tussentijd hebben we vaak contact, eventueel fysiek. Gelukkig hebben we daarbij vele communicatiemiddelen tot onze beschikking. Op deze wijze vorm ik mij een aardig beeld van uw financiële situatie en kan ik een beter inzicht in de cijfers geven.

Mijn dienstverlening kan zich ook uitbreiden naar privé-advies – omdat u bijvoorbeeld privé te veel geld uitgeeft en daarom te weinig overhoudt om btw, loonbelasting en facturen te betalen. Ik ga graag aan de slag voor u!

Wanneer u bovenstaande administratieve taken wilt uitbesteden, dan kan ik me voorstellen dat u dit niet doet zonder mij eerst gezien en gesproken te hebben. Bel me daarom vandaag nog voor het maken van een afspraak, dan licht ik tevens mijn tarieven nader toe. Ik zie ernaar uit!

Met vrolijke groet,
Petra Elzinga